Profil idealnej hostessy

Dla wielu osób hostessa kojarzy się wyłącznie z wysokim wzrostem, nienagannym uśmiechem oraz dobrą prezencją. Oczywiście cechy te są jak najbardziej pożądane. Dzisiaj jednak zmienia się rola hostessy na targach i wydarzeniach branżowych. Jej zadaniem jest nie tylko dobrze wyglądać, ale przede wszystkim godnie reprezentować daną markę. Jakie kwalifikacje i cechy powinna posiadać idealna kandydatka na hostessę?

Wygląd ma znaczenie, to jednak nie wszystko!

Wygląd ma znaczenie – nie ma co do tego wątpliwości. Kandydatka na hostessę powinna odznaczać się przede wszystkim dobrą prezencją, proporcjonalną figurą, zadbaną cerą, promiennym uśmiechem i zdrowymi zębami. Nie jest powiedziane, że musi mieć ona powyżej 170 cm wzrostu – również niższe panie mogą ubiegać się o to stanowisko.
Głównym zadaniem hostessy jest promocja marki czy usługi. Od hostess wymaga się przede wszystkim komunikatywności oraz umiejętności nawiązywania kontaktów. Rolą hostessy może być bowiem nie tylko opowiadanie o samym produkcie, aby przede wszystkim bycie wizytówką danej marki. W wielu przypadkach hostessa powinna także potrafić opowiedzieć o historii czy filozofii marki. Coraz więcej agencji przykłada duże znaczenie do tego, aby hostessy były przygotowane merytorycznie do czekającej ich pracy. Przed danym wydarzeniem są dla nich przygotowywane briefy i informacje prasowe, które mają stanowić podstawowe źródło wiedzy o kliencie – mówi jeden z pracowników agencji Papilio Agency.

Warto znać języki!

Dzisiaj na targach i eventach bez trudu spotkamy gości z zagranicy. Zatrudnienie hostessy posługującej się swobodnie obcym językiem będzie bardzo dobrym posunięciem.

Wejdź na https://papilioagency.com i zapoznaj się z ofertą profesjonalnych modelek i hostess

Leave a Comment